Hamiləlikdə D vitamini ehtiyacı

0
98

Hər kəs üçün vacib olduğu kimi hamiləlik dövründə də D vitamini çox vacibdir. D vitamini bağırsaqlardan kalsiumun udulmasını artırır və bundan başqa böyüməyi stimullaşdırır. Bu vitamin həm qida yolu ilə qəbul oluna bilər, həm də günəş işığına məruz qaldıqda sintez edilə bilər. D vitamini çatışmazlığı hamiləlik dövründə çox rast gəlinən bir problemdir.

Hamilə qadınlara niyə D vitamini lazımdır?

D vitamini ümumi bədən sağlamlığınız üçün faydalı bir vitamindir. D vitamini ilə bağlı araşdırmalara görə, bu vitamin immunitet funksiyalarını artıra, hüceyrələrin sağlam bölünməsini təmin edə və sümük sağlamlığına müsbət təsir göstərə bilər. D vitamini bədən üçün digər vacib birləşmə olan kalsium və fosforun sorulması və metabolizması üçün lazımdır. Bir çox araşdırmalar göstərir ki, D vitamini səviyyəsinin aşağı olması müəyyən növ xərçəng, otoimmün və nevroloji xəstəliklər, insulin müqaviməti və ürək-damar xəstəlikləri riskini artırır. Hamiləlik dövründə qəbul edilən D vitamini, sağlam sümük inkişafını təşviq edərək körpənizin sağlamlığına sərmayə qoymağınıza kömək edə bilər.

D vitamini çatışmazlığına nə səbəb olur?

D vitamini çatışmazlığı cəmiyyətdə ümumi bir vəziyyətdir və bir çox səbəbi vardır. Məsələn, tərkibində D vitamini olan qidaların sayı kifayət qədər azdır. Tərkibində D vitamini olan məhdudlaşdırılmış qidalara yumurta sarısı, somonbalığı daxildir. D vitamini ilə zənginləşdirilmiş süd məhsulları artıq qida siyahısındadır. Ancaq laktoza dözümsüzlüyü varsa, D vitamini ilə zənginləşdirilmiş süd məhsulları sizin üçün yaxşı bir mənbə olmayacaq. Digər tərəfdən, orqanizmin D vitamini istehsal və mənimsəmə qabiliyyətinə təsir edən bir çox amillər var. Məsələn, yaşadığınız yer, mövsüm, günəş kremindən istifadə edib-etmədiyiniz, dərinizin piqmentasiyası, yaşınız, piylənməniz, ətraf mühitin çirklənməsi, bağırsaqlarınızın sağlamlığının vəziyyəti… Bütün bu amillər D vitamininə təsir edir. D vitamini əslində bir hormondur və onu düzgün istehsal etmək üçün bədənin günəş işığına ehtiyacı var.

D vitamini almaq üçün nə etmək olar?

Daha çox D vitamini mənbəyi olan qidalar yemək D vitamini almamıza kömək edə bilər. Ancaq yeyə biləcəyimiz miqdar da məhduddur. Araşdırmalar göstərir ki, kifayət qədər günəş işığına məruz qalma da təsirli olur. Bu müddət həftədə 2 və ya 3 dəfədir. D vitamini almağın başqa bir yolu qida əlavələrindəndir. Ancaq D vitamininin artıqlığı zərərli olduğundan, hamiləlik dövründə D vitamini əlavələrinin qəbulu mütləq həkim nəzarəti altında olmalıdır.