Hamiləlik dövründə körpəyə çəki verən qida məhsulları hansılardır?

0
4260

Hamiləlik dönəmində düzgün qidalanma körpələrin sağlamlığı üçün çox vacibdir. Əgər sağlam olmayan qidalanma alışqanlığına sahipsinizsə, körpəniz lazım olduğu qədər çəki ala bilməz və bu vəziyyətə təsir göstərə bilər.

Süd və süd məhsulları

Hamiləlik dövründə yalnız süd qəbulu, o qədərdə çox fayda vermir. Lakin pendir, qatıq və kefir kimi məhsullarda kalsium, zülal və probiyotiklər var. Bu növ məhsullar bədəninizin sağlamlığını qorumağa imkan verən və körpənizin kilo almağına kömək edən məhsullardır. Hər gün yeməyin yanında bir qabda qatıq qoymaq, qəlyanaltı kimi kefir qəbul etmək və səhər yeməyi üçün pendir yemək körpələrin sağlam bir şəkildə çəki qazanmasına kömək edir.

Yumurta

Bətindəki körpənin inkişafı üçün zülal lazımdır. Yumurta ən böyük zülal mənbəyidir. Bundan əlavə, yumurtada körpələr üçün faydalı ola biləcək fol turşuları var. Həftədə 3 dəfə yumurta qəbul etməklə, körpənizin bu cür qidalardan faydalanacağını təmin edə bilərsiniz.

Meyvələr
Hamiləlik dövründə körpəyə çəki verən meyvələr arasında bir çox müxtəlif növ meyvə var. Mövsümdə qəbul edilən meyvələrə bol C vitamini, lif və antioksidantlar daxildir. Xüsusilə qış aylarında xəstəliklərin qarşısını ala biləcək bu meyvələr həzm sisteminizi tənzimləyir və çəki artımını tarazlaşdırır. Hamiləlik dövründə bananın körpəyə çəki gətirəcəyi barədə müxtəlif söz-söhbətlər var. Banan kaliumla olduqca zəngindir. Bununla birlikdə, qəbizliyə təsir göstərə biləcək bananları zəruri miqdarda çox yeməmək son dərəcə vacibdir.
Ət və ət məhsulları

Ağ və ya qırmızı ətin olması fərq etmir, bütün ət məhsullarında yüksək miqdarda zülal vardır. 100 qram ətin tərkibində 20 qram zülal ola bilər. Ət məhsulları hamilə qalarkən körpə üçün kilo ala biləcək ən yaxşı qidalardandır. Həftədə 3 dəfə ət məhsullarının qəbulunda problem yoxdur. Ancaq balığa bir az daha diqqətli olmağınız lazım ola bilər. Sizin və körpənizin daha çox kalori tələb edəcəyi bu dövrdə zülal alışını hamiləliyin sonuna qədər artırmağa başlaya bilərsiniz. 

Avokado

Tərkibindəki qidalı yağları ilə müalicəvi anbar olaraq təsvir edilən avokado, ana südünə ən yaxın yağları da ehtiva edir. Avokado içərisində kalium, maqnezium və fosfor kimi çox faydalı maddələr var. Avokado körpəyə çəki verən qidalar arasındadır. Avokado körpənin dəri və göz sağlamlığı və beyin inkişafı üçün də əhəmiyyətlidir.

Qoz
Qoz hamiləlik dövründə körpənin kilo almağına kömək edən qidalar arasındadır. Omega-3 tərkibli qozu hər gün 3-4 ədəd yeyə bilərsiniz. Bu şəkildə körpənizin sağlam yağlardan faydalanmasını və düzgün kilo almasını təmin edə bilərsiniz. Qoz həmçinin bədəniniz üçün də vacibdir. Sizi tox saxlayacaq qoz bədəninizi lazımlı E vitamini ilə təmin edir.
İspanaq
Tərkibində C vitamini, dəmir və fol turşusu olan ispanaq körpənin onurğa inkişafı üçün son dərəcə faydalıdır. Ayrıca körpələrin qida maddələri sayəsində sağlam çəki qazanmalarını təmin edir.
Taxıllar
Taxıllar, karbohidrat ehtiyaclarını ödəyə biləcəyiniz qidalar arasındadır. İlk baxışdan qorxunc görünsə də, insan orqanizminin karbohidratlara ehtiyacı olduğunu heç unutmaq olmaz. Gündəlik kalorili ehtiyaclarınızı buğda məhsullarından, makarondan, yulaf məhsullarından ödəyə bilərsiniz.
Balqabaq toxumları

Dəmir, maqnezium və sinklə olduqca zəngin olan balqabaq toxumları hamilə ana və bətnindəki körpələrin sağlamlığına və çəki artımına müsbət təsir göstərir. Həm də hamiləlik dövründə körpəyə çəki gətirən qidalar arasında olan balqabaq toxumlarını qəlyanaltılarınıza əlavə edə bilərsiniz.

Hamiləlikdə su içmək körpəyə çəki verirmi?
Hamiləlik dövründə su qəbulu son dərəcə vacibdir. Gün ərzində ən azı 2 litrəyə yaxın su qəbul etməlisiniz. Ancaq hamiləlik dövründə su qəbulunun körpənin çəki artımı ilə əlaqəsi yoxdur.
Hər bir ehtimal üçün hamiləlik zamanı qəbul edəcəyiniz qida haqqında həkiminizdən məsləhət almanız tövsiyyə olunur.