Laktasiya dövründə ana üçün sağlam qidalanma

0
54
Laktasiya dövründə ana üçün sağlam qidalanma
Laktasiya dövründə ana həm bədənindəki qida ehtiyatlarını tarazlıqda saxlamaq, həm də ifraz etdiyi südə uyğun gələn enerji, zülal, mineral və vitaminləri almaq üçün balanslı qidalanmalıdır. Ana pis qidalanırsa, o, öz bədən ehtiyatlarını sərf edəcək. Bu, sağlamlığın pisləşməsinə və yetərsiz süd ifrazına səbəb olur.
  • Süd verən ana hər gün təxminən 700 ml süd ifraz edir və bunun üçün hər gün 500-700 kalori sərf edir.

Ana südü ilə qidalandırmaq hər bir körpənin haqqıdır. Ana ilə körpə arasında hamiləlik zamanı başlayan emosional bağ, əmizdirmə zamanı fərqli bir ölçü qazanır. Ana ilə körpə arasında emosional bağın qurulması və hormonal təsirlərlə başlayan süd istehsalını artırmaq üçün yeni doğulmuş körpə doğuşdan sonra ən qısa müddətdə, təxmini ilk yarım saat ərzində əmizdirilməlidir.

  • Ümumdünya Səhiyyə Təşkilatı; Körpələrin ilk 6 ayda yalnız ana südü ilə qidalanması, su da daxil olmaqla əlavə qidaların verilməməsi, altıncı aydan sonra isə müvafiq tamamlayıcı qidalara başlayaraq, 2 yaşa qədər ana südü ilə qidalandırmağı tövsiyə edir. İstəyən ana 2 yaşından sonra da körpəsini əmizdirə bilər.
Laktasiya dövrü zamanı serf olunan ehtiyat yenidən doldurulmalıdır. Buna görə də, süd verən analar gündəlik qidalanma planlarını 3 əsas yemək və ən azı 2 qəlyanaltı olaraq, planlaşdırmalıdırlar. Hamiləlik dövründə olduğu kimi, ana südü zamanı qəlyanaltılar qan şəkərini tarazlaşdırmaq və iştahı idarə etmək baxımından böyük əhəmiyyət kəsb edir. Sağlam qəlyanaltılar qida maddələrində yüksək, lakin kalorilərdə, ümumi yağda, doymuş yağda və şəkərdə nisbətən aşağı olan qəlyanaltılardır. Bu tənliyin ən vacib hissəsi qida dəyəridir. Ana südü zamanı südünüzü artırmağa kömək edəcək 6 sağlam qəlyanaltını bir araya gətirdik.

Laktasiya dövrü üçün sağlam qida

Su

Ana südünün yetərli ifrazı üçün su ən vacibidir. Gündə ən az 8-12 stəkan su içməyi məsləhətdir. Su qəbul etməkdə çətinlik çəkirsinizsə, suyunuzu müxtəlif meyvələrlə rəngləyə bilərsiniz. Ana südü zamanı maye qəbulunuzu dəstəkləmək üçün şüyüd və çobanyastığı kimi bitki çayları da istifadə edə bilərsiniz.

Bəhməz

Bəhməz immunitet sistemini gücləndirir və bədənin müqavimətini artırır. Dəmir, kalsium, kalium, maqnezium, manqan və mislə zəngin olduğu üçün sümükləri qoruyur. Mədə və həzm sistemi problemlərinə yaxşı təsir edir. Üzüm, tut və keçiboynuzu bəhməzləri süd artırıcı təsirə malikdir. Eyni zamanda yüksək kalorili olması ilə anaya enerji verir.

Yulaf

Yulaf kompleks karbohidratların mənbəyidir. Sizi uzun müddət tox saxlayır, enerjili hiss etdirir və süd miqdarını artırır. Yulaf oksitosin hormonunun sərbəst buraxılmasını stimullaşdırır ki, bu da südün məmə kanallarından keçməsini təmin edir. Bu yolla südün kanallar vasitəsilə irəliləməsi sürətlənir. Bu şəkildə həzm sisteminizi tənzimləyir. Qəlyanaltılarınıza qatıq və meyvə əlavə edərək 3 xörək qaşığı yulaf ezmesini rahatlıqla qəbul edə bilərsiniz.

Süd / Ayran / Kefir

Ana südünü artırmaq üçün ilk növbədə maye istehlakını artırmalısınız. Zülal və kalsium mənbəyi olan süd, ayran və kefiri əsas və qəlyanaltı yeməklərinizdə rahatlıqla istehlak edə bilərsiniz. Bundan əlavə, bu qrup bağırsaq sağlamlığınız üçün çox vacibdir.

Şüyüd çayı

Ana südünü artırmaq üçün maye dəstəyinin çox əhəmiyyətli olduğunu söylədik. Şüyüd çayı hormon dəyişikliyinə səbəb olan, ana südü ifrazı üçün zəruri olan estrogen və prolaktin hormonlarının istehsalını sürətləndirən maddələrlə zəngindir. Qaz şikayətlərini azaltmağa kömək edir. Həm sizi, həm də körpənizi rahatladır. Ancaq şüyüd çayını gündə 1 stəkandan çox qəbul etməməlisiniz. Porsiya nəzarətinə fikir verməsək, körpə anidən ana südü ilə qidalanmağı dayandıra bilər.

Kök

Yerkökü tərkibindəki estrogen və bitki mənşəli kimyəvi maddə olan fitoestrogen sayəsində süd istehsalını artırmağa kömək edir. Bundan əlavə, estrogen hormonu döş toxumasında süd kanallarını yaxşılaşdırır. Bütün bunlara əlavə olaraq, yerkökü yaxşı bir beta-karotin mənbəyidir və beləliklə, ana südü zamanı artan beta-karotin ehtiyacını ödəyir. Yerkökünü salatlara, qəlyanaltılarınızda rahatlıqla əlavə edə bilərsiniz.

Laktasiya dövrü zamanı qidalanma tövsiyələri

  • Yeterli ana südü istehsalı üçün kifayət qədər maye qəbul etməyə diqqət yetirilməlidir. Gündə ən az 8-12 stəkan maye qəbul edilməli, əlavə olaraq şüyüd, cökə kimi bitki çayları ilə də əlavə etmək məsləhət görülür. Ancaq ana südü zamanı yaşıl çay istehlakı körpənin yuxu keyfiyyətinə təsir edəcəyi üçün tövsiyə edilmir. Səbəb, yaşıl çayda kofein miqdarı çoxdur.
  • Laktasiya dövründə su ilə yanaşı, süd və meyvə şirəsi kimi qida dəyəri yüksək olan içkilərə də üstünlük verilməlidir. Süd və şirə digər qidaların istehlakını da qarşılayacağı üçün ana südü məhsuldarlığına da təsir edəcək. Məsələn; süd istehlakı kalsium təmin edəcək və meyvə suyu C vitamini ilə təmin edəcək. Diqqət edək ki, meyvə şirəsi şəkərsiz və təzə olsun.
  • Laktasiya dövrü zamanı arıqlama pəhrizləri edilməməlidir. Bu dövrdə enerji qəbulu gündə 1800 kaloridən aşağı düşərsə, orqanizm üçün lazım olan qidalar alınmır. Bu, ananın ləng olmasına və süd istehsalına mənfi təsir göstərə bilər. Xüsusilə laktasiya dövrünün başlanğıcında aşağı kalorili pəhriz süd istehsalını azaldır və südün qida dəyərinə mənfi təsir göstərir.
  • Laktasiya dövründə spirt və siqaret istifadə edilməməlidir.
  • Soğan, sarımsaq, brokoli, balqabaq, gül kələm, acı ədviyyatlar və ya paxlalılar ana südünün dadını dəyişə bilər. Bu vəziyyət bəzi körpələrdə narahatlıq (qaz əmələ gəlməsi, qidalanmaqdan imtina kimi) əmələ gətirsə də, bəziləri bunu heç hiss etməyə bilər. Körpənizdə ciddi əsəbilik yaranarsa, bu cür qidalar daha az və ya heç qəbul edilməməlidir.
  • D vitamini qidalarda kifayət miqdarda olmur. Ancaq günəş şüalarının birbaşa dəriyə əks olunması ilə təmin edilir. Ona görə də süd verən ana və körpə günəşdən kifayət qədər faydalanmalıdır.
  • Yeməklərdə yodlaşdırılmış duzdan istifadə edilməlidir.
  • Tərəvəz və meyvələr bol su ilə yuyulmalıdır.
  • Hazır qidaların qəbulundan çəkinmək lazımdır.
  • Dəmirin udulmasının azalmasının qarşısını almaq üçün çay qəbulu azaldılmalı, qəbul ediləcəksə yeməkdən 2 saat əvvəl və ya sonra olmalıdır.
  • Hazır meyvə şirələri, qazlı və kolalı içkilər yerinə təzə sıxılmış meyvə şirələrinə və ya süd qrupundan ayran, kefir kimi sağlam içkilərə üstünlük verilməlidir.
  • Şəkər boş bir enerji mənbəyi olduğundan şəkər yerinə qan əmələ gətirən bəhməz qəbul edilməlidir.
  • Dərman həkim məsləhəti olmadan istifadə edilməməlidir.
  • Ana südü ilə qidalanmanın ilk 10 günündə çiy süd, çiy tərəvəz və meyvələr qəbul edilməməlidir. Çiy süd, çiy tərəvəz və meyvələr körpədə qaza səbəb ola bilər. Kofeinli içkilər qəbul edilməməlidir. Tərkibində kolbasa kimi qatqılar olan digər hazır yeməklər mümkün qədər çox yeyilməməlidir.

Faydalı məqalə: Doğumdan sonra menstrual tsikl Buradan keçin